POSPACERUJ SOBIE MARSZEM…

POSPACERUJ SOBIE MARSZEM…

Czy spacer pomaga w utrzymaniu zdrowia naszego organizmu? Spacer, jest najprostszą formą ruchu, jest nie tylko najzdrowszy, ale również doprowadza do poprawy zdrowia w wielu chorobach przewlekłych.

ZASADY SPACEROWANIA?

  1. Spacer jest prosty. Spacerujmy wszędzie, o każdej porze, w różnych warunkach – nasz organizm się hartuje.

  2. Spacer jest zdrowy. Średnio 30 min marszu dziennie zmniejsza ryzyko chorób serca, udaru, cukrzycy o 30-40 proc., a raka piersi zmniejsza o ok. 20-30 proc.

  3. Spacer chroni przed upadkami z złamaniami kości – silniejsze mięśnie są w stanie utrzymać kości również w trakcie upadków, chodzenie poprawia również równowagę, co zmniejsza ryzyko upadków.

  4. Spacer zmniejsza apetyt na słodycze - już 15 min marszu dziennie zmniejsza apetyt na słodycze i ich spożycie w stresowych sytuacjach o ok. 50 proc.

  5. Spacer poprawia koncentrację i ułatwia myślenie – chodzenie ok. 8 km tygodniowo zwiększa objętość mózgu i zmniejsza problemy z pamięcią u osób z łagodnym otępieniem i chorobą Alzheimera.

  6. Spacer zwiększa odporność organizmu na choroby – chodzenie poprawia pracę systemu immunologicznego i chroni przed przeziębieniem i grypą w sezonie przeziębień.

ZŁOTA ZASADA:

Minimum 3 razy w tygodniu przez 30 minut z tętnem równym 130 uderzeń. Spacerując w ten sposób, zyskujemy: spalanie tkanki tłuszczowej, dotlenienie organizmu, zwiększenie wydolności układu oddechowego i krążenia, lepszą kondycję mięśni i stawów.

Produkty powiązane

Olej z żywokostu z gojnikiem i podagrycznikiem FORTE 100ml, FARMVIT

Hauster Renostav 120 kapsułek

Maść z jadem żmii, 80ml, Remedium Natura

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *